יום שלישי, 5 בנובמבר 2013

כיסוי לנקסוס 5 i Blason CandyGel

CandyGel הוא כיסוי לנקסוס 5 מבית i Blason , מותג קוריאני יוקרתי שתופס תאוצה ועכשיו מגיע לשוק הישראלי על ידי היבואנית הרשמית AndroidCase, את כיסוי i Blason CandyGel תקבלו יחד עם מגן מסך במתנה, יחד עם שילוח ללא עלות עד לפתח הדלת וגם עם אחריות מלאה למשך 24 חודשים.


כמו תמיד, את הכיסוי תוכלו לרכוש ב 3 דרכים, אנא בחרו את הדרך הטובה ביותר עבורכם,

1. רכישה פרונטלית - חנות היבואן נמצאת ברחוב מוהליבר 2ב' יהוד, הינכם מוזמנים להינות מחנות נוחה, גדולה, ומלאת כיסויים לנקסוס 5.

2. רכישה אינטרנטית - אתר היבואן הינו www.AndroidCase.co.il, באתר היבואן תוכלו ליהנות ממגוון רחב של כיסויים ואביזרים למכשיר.

3. רכישה טלפונית - מוקד השירות הארצי של היבואן בטלפון: 074-7038787, בשירות הארצי ממתינים לכם נציגים מעולים שיעזרו לכם לבחור את הכיסוי הטוב ביותר עבורכם. 

i Blason CandyGel כיסוי לנקסוס 5 הוא בעצם כיסוי הגנה הנקרא באמפר, כיסוי זה עשוי מסיליקון TPU והוא מתלבש על מסגרתו של ה Nexus 5 ומספק לו מקסימום הגנה, המכשיר מקבל הגבהה גם בחלק האחורי וגם בקדמי, הדבר מאפשר למכשיר ליפול מספר רב של פעמים ועדיין לא להיפגע מכיוון שמי שיספוג את המכה הוא כיסוי i Blason CandyGel, 

כיסוי הגנה למכשיר הנקסוס 5 מאוד חשוב לרכוש, איזה כיסוי? כמה להשקיע? איך בוחרים עיצוב וכיסוי נכון? כפי שציינו קודם לכן היכנסו לאתר היבואן או חייגו לשירות הלקוחות הארצי ותקבלו ייעוץ חינם לפני רכישת כיסוי לנסוס 5

לרכישה חייגו 074-7038787

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה