יום רביעי, 6 בנובמבר 2013

כיסוי לנקסוס 5 i-Blason Prime Holster Kickstand

Prime Holster Kickstand כיסוי לנקסוס 5 מבית i-Blason הכולל 3 שכבות של הגנה, תופסן חגורה, מעמד שולחני ובגדול, זהו כיסוי ההגנ הכי טוב והכי חזק שיש בשטח. כשקונים את הכיסוי מקבלים גם אחריות יבואן ל 24 חודשים, גם משלוח חינם וגם מגן מסך במתנה


את הכיסוי המדהים הזה תוכלו לרכוש רק ב www.AndroidCase.co.il | טל' 03-6131171


i-Blason היא יצרנית כיסויים ותיקה ואת כיסוי Prime Holster Kickstand כולם מכירים כספינת הדגל של החברה, בניגוד לכיסויים אחרים ל Prime Holster Kickstand יתרונות רבים ומגוונים.

ה Nexus 5 הוא סמארטפון 5 אינץ' מה שאומר שהוא פגיע במיוחד, הוא כיסוי דק נורא מה שהופך אותו לפגיע עוד יותר, ומי שמכיר את מכשירי הנקסוס מודע היטב לעבודה ש תיקון נקסוס 5 יהיה תיקון יקר, 

כיסוי לנקסוס 5 i-Blason Prime Holster Kickstand הוא כיסוי שיוכל להגן לכם על המכשיר ולמנוע ממנו תיקון, כיסוי i-Blason Prime Holster Kickstand הוא כיסוי תלת שכבתי, כיסוי מעטפת, כיסוי חזק, כיסוי עמיד וכיסוי יפה ומיוחד.


שכבתו הראשונה הינה שכבת סיליקון דק ( "מגן מסך לנקסוס 5" ) שהדבר היחיד אותו הוא עושה ולשמו הוא קיים הוא להגן על המסך, להגן עליו מפני לכלוכים, להגן עליו מפני שריטות, להגן עליו מפני מעיכות ולהגן עליו מפגיעות עתידיות.

שכבתו השנייה הינה מגן סיליקון קשיח ( עשוי מ TPU )  שהדבר היחיד אותו הוא עושה ולשמו הוא קיים הוא להגן על גוף המכשיר, הוא מגן עליו ממכות, הוא חוסם זעזועים, הוא מונע פגיעה ישירה למכשיר והוא דק ויפה

שכבתו השלישית של כיסוי לנקסוס 5 זה הינה שכבת פולי קרבונט עוטפת, שהדבר היחיד אותו הוא עושה ולשמו הוא קיים הוא להוסיף עוד הגנה לשתי השכבות הראשונות.

שכבה נוספת הינה שכבה אופציונלית ורק מי שרוצה יכול להשתמש בה, שכבה זו היא מגן קשיח שמתיישב על המסך ההופך למעמד שולחני וגם לתופסן חגורה.



את הכיסוי המדהים הזה תוכלו לרכוש רק ב www.AndroidCase.co.il | טל' 03-6131171

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה